Glad Påsk:)

Nu är det påskafton och här är det fint väder med sol, men kallt som bara den:( Har tagit det lugnt på förmiddagen och tagit promenader med vovvarna. Nu är det matdags för dom och jag ska spela liten stund.
Är så glad att jag har så fina vovvar..trots att jag vet att det finns olika åsikter om den saken.  Men för mig är dom det finaste som finns i hela världen:). Tänk vad tiden går! Snart blir Sigrid ett år, fattar inte vad fort det gått. Sigge är redan över 18 månader och det är inte långt kvar till Valle blir 8 år...Usch varför går tiden så fort?

Själv känns det som jag har haft fullt upp dels med jobbet och det är skönt men också privat. Har fått roliga mail ja ja tråkiga också, men kanske inte så tokiga för mig..hehe. Har klippt och klistrat för att vissa har lite svårt med att ta med hela mail i skrift, så lite tur är det att det går att kopiera:). Annars är det lugna gatan här och som vanligt så har vi väldigt roligt på våra telefonmöten...haha. Måste säga att jag uppskattar mina vänner...ja jag har några..hihi Och även mina nyvunna vänner har jag trevligt med. Tänk att en ny värld kan öppna sig när man lär känna folk..

Nej nu ska här fixas lite och grejas.
Hoppas vänner att ni får en bra påskafton, ovännerna får kanske akta sig för påskkärringarna.
Ha det gör gött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glad fortsättning på påsken Bettan. Hoppas du har haft det bra :-). Här har det varit lugnt och skönt och inte en massa måsten :-). Förstår att du har fullt upp, men det måste kännas skönt när det e mot det positiva hållet blinkar med ögat. Tänk vad saker kan vända fort!!! Nu håller vi tummarna för att det ger önskat resultat :-). Ha det, så hörs vi.

2012-04-08 @ 14:56:55
Postat av: Ingrid

Hallå där, dags för en ny blogg tycker jag!!

2012-04-17 @ 23:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0