Jaa nu e det baske mig dags att blogga igen!!!

Tänk att det finns folk till allt! Att dom inte tröttnar på att ljuga och tyvärr har den skara som tror på en lögnare blivit större. Hur kommer en lögnares värld att se ut när sanning tar över? Ja det kanske inte är värt att veta eller ens försöka förstå..för ibland är det inte långt till backen. Men att gräva sin egen grop är dom oftast bra på, jag kan fylla igen den sen om ingen annan gör det:)
Idag fick jag ett anonymt mail med en tråd från Facebook...ja herregud vad säger man??? Ska klistra in den här men naturligtvis inte med några namn eller så...för det är inte ok att lämna ut! Läste status idag om diagnoser som var intressanta och undrar vilken diagnos vederbörande då skulle få? Ja jag vet inte men har ju så klart mina aningar..men jag är som alla förstår ingen psykiatriker vilket tydligen vissa kan vara utan att ha legitimation för det:(
Statuskrivaren:
Fan för idioter. Vill bara gråta och skrika ut min ilska. Jag vill inte lämna min Hund till fyllebulten....

GillaSluta gilla ·

  •  

    Vad ?

    · GillaSluta gilla

  •  

    mm. känner mej just nu som flådd. alla tar allt från mej

    · GillaSluta gilla

     

    men han kan väll inte ta honom. de bestämmer väl du som är uppfödare?? håller tummarna· GillaSluta gilla

  •  

    Va Fn händer?? Ta hand om dig!!

    · GillaSluta gilla

  •  

    Du har betalat honom för Hunden. Han kan fan inte ta honom.Nu är jag skit förbannad.Nä nu jävlar!!!!!

    · GillaSluta gilla ·

  •  

    FAN VAD JAG ÄR ARGGGGGGGGG

    · GillaSluta gilla ·

    VA?

    · GillaSluta gilla

  •  

    händer jag åker genast o slår ihjäl honom han ska fan inte ta betalt o sen ta tillbaka hunden fattar han väl ps som skriver genom syrran

    · GillaSluta gilla

Detta är tråden jag fick och som jag nu vill att folk läser! I denna tråd som ni ser finns det även hot..dödshot kan jag se det som!! Här har statusskrivaren påstått att hon har betalt för hunden vilket enligt ägaren inte alls är så. Men för att skydda sig så har personen ljugit till sina "vänner" om detta! Varför? Mmmm det undrar jag med för det finns andra mail på att han lämnade hunden där när han blev utslängd! Med lite pengar i fickan, ingen bostad, skuldsatt med hjälp av denna person...och inget jobb just då!! Men den personen har iaf fått pengar genom att använda hunden till parning och utan att berätta att hunden inte stod på sig då!!
Nej jag är bara så glad att den personen inte finns mer i mitt liv...får bara se hur länge personen blir kvar i hundvärlden!
Själv tar jag det lite lugnt nu och funderar på att söka upp sängen..måste bara ute med mina goa hundar först:) Dom är det bästa jag har och tur att dom är friska och krya, men skulle bli riktigt glad om dom kunde ta sig ett bad lite då och då..haha
Nej nu blir det natti natta...Å tänk jag är inte rädd för ormen...men andra kanske ska se upp:)

Kommentarer
Postat av: Annette

Bra skrivet Bettan, hoppas det händer nåt snart så allt blir iordningsställt, så här får det INTE gå till.

2012-04-22 @ 08:04:06
URL: http://www.endless-edens-kennel.com
Postat av: Katrin

Hallojsan Bettan! Såg på fb att du bloggat lite och då blev jag lite nyfiken... hehehe... Jag är inte det minsta insatt i dina "bekymmer", men vad jag förstår förekommer en hel del osanningar. Fattar inte folk att till slut faller dom på sina egna ord om dom inte håller sej till sanningen? Misstag o fel gör alla ibland, men att erkänna det och ta ett steg tillbaka verkar bara totalt omöjligt för många. Att dessutom sprida vidare lögner är rent ruttet... säger allt en personen!!

Hoppas allt ordnar upp sej snart och jag ser gärna att vederbörande får en ordentlig näsbränna för allt obehag hon/han ställt till för andra!

Vet Du sanningen så STÅ PÅ DEJ!

Hoppas du får en fin dag, kramis Katrin

2012-04-22 @ 12:58:40
URL: http://chevyhill.zoomin.se
Postat av: Anonym

Näe så här får det INTE gå till bettan lilla har du alla korrekta uppgifter eller verkar inte så det är ju så här du får en massa anhängare med att hänga ut namn o vidare vet du ens hälften av vad du skriver tror inte det ta reda på ALL fakta innan du hänger ut saker du inte vet om men som vanligt har han väl ljugit dig blå med säger då det

2012-04-26 @ 11:36:27
Postat av: Bettan

Till anonym:)

Jag undrar då om du har all fakta??? Om du har det så grattis!! Men jag anser att jag har all fakta som verkligen behövs i detta fallet. Dels har jag personens egna mail...som kanske inte heller är sanna...eller??

2012-04-29 @ 20:23:05
Postat av: Anonym

utslängd?????

Lite fickpengar??????????

ingen bostad????????

Skuldsatt pga henne?????????

vad e du ute efter

näe du han lyckas ganska bra själv e man våldsam så kan det banne mig inte gå vägen då har han nog stakat sin egen väg

2012-04-30 @ 16:50:35
Postat av: Bettan

Tänk att det är så fegt att inte våga vara annat än anonym...tro du ja..

Har du problem så ta itu med dom först innan du ger dig på andra! Du vet lika väl som mig att det är väldigt många lögner som härjar runt...den du försvarar har spridit dem själv! Skickar man mail som går att genomskåda så borde alla kunna se de lögnerna. Saker och ting går nämligen att kolla upp!! Du borde väl själv ha den möjligheten eftersom du är vän?

Önskar dig en trevlig 1:a maj:)

2012-05-01 @ 10:41:32
Postat av: Anonym

hur mycket är bara fick pengar för dig ????????????

2012-05-01 @ 17:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0