Dusch kan vara otäckt!!

Igår blev det inget bloggande hade annat för mig.
Dagen började med pepp åt mig själv innan hunddusch..gick inte som jag hade tänkt mig:( Men det blev iaf en hund som blev ren och fin..Sigge pojken luktar nu såpa:) Å tack Carina för tipset om den däringa duken...den var verkligen super! Har nog aldrig haft ett sådant torrt golv efter dusch som idag! Tur man har någon god vän...haha MEN vad jag vet har jag flera..som faktiskt bryr sig:) Tack för att Ni finns:)
Har haft ett mycket trevligt samtal med en karl idag...hehe..Mina vänner ni vet nog vem..hehe. Var riktigt kul att pratas vid..Herr???.
För övrigt har det varit lugna gatan här idag..städat och strukit gardiner. Och druckit av min goda hemgjorda saft! Mumsfilibaba:).
Nu närmar sig lördagen och Avelskonferensen med stormsteg och det ska bli så kul att få träffa lite nya människor. En del har jag chattat med på FB och nu ska vi äntligen få träffas:). Det ska bli så kul.
Jodå jadå det väntas ju på pengar fortfarande av en "stor" uppfödare som har väldigt svårt att betala skulder! Vet att den personen är skyldig andra människor pengar också och det är inte lite pengar som borde varit betalda.. Tänk att man är så blåögd och tror på en sådan person. Tur är ju att jag har alla mailen kvar över vår konversation, så det ska inte bli några svårigheter att bevisa! Har alla mail kvar som den personen skrivit om saker och ting, så det är lite konstigt att folk fortfarande kan umgås och tro på lögner. Undrar vad folk skulle säga om jag vidarbefodrar mailen till folk som borde få ta del av dom? Då blir det nog pottan istället för m.....an...hehe Men som jag alltid sagt..man kan inte gömma sig för sanningen och tro att den inte kommer fram...oavsett hur många lögner man stoppar i folk! Tänk bara tanken att vara tvungen att komma ihåg vad man sagt till den eller den...eller också kan man ju bara säga att JAG har inte sagt något till den personen...sånt kallar jag "Teflonminne"!
Nej nu snarkas det ordentligt i hallen;) Måste vara ett tecken på att det är dags att hitta in till sängen.
Håll ordning på ormen bara...kan göra ont i röven annars..
Ha det bäst:)

Kommentarer
Postat av: carina

Ja,den duken e kanon :) Du får hälsa till Herren nästa gång du pratar med honom,den godingen ;) Lögnare kan man klara sej utan,såna brukar jag göra mej av med ganska snabbt,dom har inget i min värld att göra. Här snarkas det oxå för fullt o jag ska snart göra detsamma. Natti Natti. Kram

2012-03-28 @ 01:16:07
URL: http://www.hundligan.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0