Hahaha jaa vad ska man säga??

Jobbet gick fint, i morgon börjar jag kl 05..whhiiihoo! Sen är jag ledig fram till tisdag:) Mumsemums:)
Jodå idag kom brevet...kan inte annat än skratta åt saker och ting...haha. Oj är visst någon som skakar vad jag kan se....jo så hemsk e jag...stackare! Ska skicka med hela mailen istället för att bara plocka ut några rader som dras ur hela konversationen..haha Men det gör inget för jag har dom mailen kvar i sin helhet. Att sedan påstå saker som inte ens är sant ja det ska jag se till att det blir intyg på. Ska ringa den socialtjänsten i morgon..Kan ju användas till mer än detta:).
Jo då hitta på saker när man skriver brev är inte svårt, men jag håller mig till sanningen! Det borde nog fler göra. Ja ja jag har ju pratat om ormen..fasen att inte alla förstår det...nafs nafs.
Härliga skratt har det varit idag och det är ljuvligt med glada och trevliga vänner...oj nu glömde jag ju..jag har ju inga vänner sorry.
Herregud vad tiden går när man har kul, nu är det allt sängen som kallar..Undrar vem som väcker mig vid 03.30? Spännande.

Ha en bra fortsättning på kvällen...akta rumpan!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ja vad ska man säga Bettan. Been there done that, så jag e inte ett dugg förvånad. Vissa går över lik för att komma undan, ljuger, bedrar och får andra att framstå som lögnare och idioter. Dessa e helt utan skrupler och moral. Sorgligt eller patetiskt är frågan? Men en sak e säker, dessa erkänner ALDRIG om man så hade stampat dom på halsen, men sanningen kommer kommer ikapp dom förr eller senare. Så e det :-)). Kör hårt Spettan :-)

2012-03-29 @ 22:46:07
URL: http://www.123minsida7leozedakaskennel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0