Mycket händer!

En del har hänt sen jag sist bloggade.
I fredags fick jag besök som var här i hela helgen...det var riktigt kul! Det blev lite vin och långa samtal. Tidigt i säng!
Upp å hoppa lördagmorron glad och positiv:) Resan gick mot Stockholm och föreläsningar om Leonbergern. En otroligt kul och givande dag var verkligen värd att vara där. Mycket nya och uppdaterade saker som diskuterades. Hjärtan var väldigt intressant och något vi i rasen bör fundera på hur vi ska gå vidare med.
Sjöström från Strömsholm hade en otroligt givande föreläsning om ledproblem och hur vi ska tänka med valpar och motion. Eller kanske ska skriva fysisk aktivitet. Lite om tumörer och cancer och genetik samt Agrias topp sjukdomar som våra hundar avlider i. Ja det var mycket intressant! Får tacka alla som gjorde denna konferens möjlig.
Och många människor var det som kom trots det dåliga vädret. Kul att få ansikte på folk som man har på FB:).
När vi kom hem slappade vi med lite vin och skulle gå i säng tidigt..haha! Jo då nog satt vi uppe till kl blev över 1.
Upp tidigt på söndag igen! Då var vi på utställning på Sundbyholm och ställde rottisar. Så glad för Carros skull alla tre tikvalparna placerade med fina resultat och trea i uppfödarklass. Grattis vännen:)
Igår måndag var jag ledig och det var skönt. Idag blir det jobb igen äntligen lite struktur och glad ska man vara som har ett jobb att gå till! Hur i jisse namn klarar sig andra som inte ens vill söka jobb??? För inte går det väl att leva på uppfödning?? Eller vissa kanske kan det! Ja ja jag har det iaf bra som har ett jobb.
Hur orkar vissa att hålla på med ett jävla svammel istället för att erkänna sina fel? Men som sagt till slut får sådana människor ormbett i röven:)

Ha det gör gött mina vänner:) Mina ovänner kan hålla sig borta:)
Hej å hå.

Kommentarer
Postat av: Maddis

Så glad för Carros skull!!! <3

Bra diskussioner är alltid bra, var på uppfödarkonferans i Lördags, rottisklubben även där mkt tankar och bra tänk!!

Nu får madame FAKTISKT besöka min blogg åsså <3

Din länk fungerar nu hihi

Puss och kram vännen

2012-04-04 @ 11:42:18
URL: http://missism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0