Funderingar?

Hmm eftersom den andra bloggen inte blev som jag tänkt mig så har jag nu bytt:)
Ja vi får se hur denna fungerar istället..hoppas på det bästa:)

Nu ska här bloggas:)

Eftersom jag tror jag är den enda som inte har någon blogg så var det dags att starta denna nu. Ja vad ska den då handla om??? Blir nog allt och ingenting. Enklare att inte absolut bestämma ämne utan det får komma allt eftersom.
Har läst lite i andras bloggar och visst reagerar man på vissa..Nu tänker jag springa runt som attan på andras bloggar och glo…å kanske någon länkar till denna bloggen…hahaha

Jag har både körkort, bil och hundar, men springer inte ihjäl mig för några utställningar. Dom kostar en massa pengar och om jag ska ha mina hundar till avel så måste jag inte ställa dom från valp. Jag kan planera hur och när dom ska ställas. Sen är det ju inte lika kul att ställa när man vet att det ställs hundar i grupperna som är fasen mig hela 5 veckor äldre än mina små!!! Mmmm detta kallar jag verkligen oseriöst. Men vad sjutton jag väntar..vem har bråttom??
Här ska det bara tas lugnt och vovvarna får växa i lugn och ro:)

Hoppas jag får råd att åka till Karlstad och glo lite där..jo då en del vet vad jag vill glo på!

Om någon undrar varför jag döpt bloggen till Monster så är det ett av alla smeknamn jag fått från en tidigare vän:( Det finns fler saker jag blivit kallad men jag bryr mig inte..Paroderar hellre på de dumheterna:)

Nej nu ska jag mys pysa lite med djuren…och odjuren haha
Ha det gör gött och gör inte som ormen…biter sig själv i baken!


Kommentarer
Postat av: Maddis

Ååå!!! Duktiiig Bettan <3 Nu ska det lösas och glöm inte skriva nu hihihi puss i pannan!!

2012-03-24 @ 21:19:33
URL: http://missism.blogg.se/
Postat av: Ewa LuddSkalle

Rätta takter Bettan! mer bloggar att snoka runt på :-)

2012-03-25 @ 10:25:06
URL: http://luddskallarnamatte.bloggsida.se/om

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0