Sommartid:)

Undrar vad jag ska tycka om det??? Inte blir jag iaf piggare av att gå upp tidigare än vanligt. Får se hur det ser ut senare i veckan. Blir intressant.

Oj redan har jag märkt spåren och spring på sidan..det går fort...men jag tycker bara det är kul:) Konstigt att det syns så tydligt...in på en sida och sen kliver man över till min sida...hahaha säger jag bara. Hoppas bara att ni trivs på sidan och ni kan ju kommentera också:).
Ja nu är snart denna dag till ända, och jag ska inte klaga över dagen:) Hunnit med en hel del som legat efter..och kokat lite saft av förra årets bär får se hur den smakar sen.
På lördag är det både kurs och konferens..men det är inte svårt att välja:) Ska bli så intressant att höra hur folk ser på avel och uppfödning. Inte för att jag vet om jag någonsin mer tar någon kull men lärdom och kunskap är inget tungt att bära. Men det är ju också då viktigt kanske att man använder sin kunskap på rätt sätt! Vet att det är många valpar och fler kommer det och då får iaf jag tänka om, verkar som marknaden är mättad. Då får man avvakta lite:) Så penningkåt är jag inte så att jag måste ha en kull...Jaa jag vet att det kostar och det är inte lite pengar...det som kanske ses som bra är ju att man lägger ut en del av pengarna innan valparna kommer och då kan det bli många kronor i handen när de säljs. Hoppas ni förstod vad jag menar:)
Mina älskade livkamrater verkar trivas med sin matte:) Men snart blir det nog löp här i huset ! Oj oj säger jag bara då..men det är också löst..vill ju inte på några villkor ha någon blandraskull! Så det gäller att veta vad man håller på med. Kan också tala om att nu för tiden blir det många promenader, det är stora hundar och här finns det gott om andra vovvar så det blir en och en!
Nu blir det lugna gatan tills imorron. Vi ska ut och ta promenader nu och busa lite med varandra. Blir nog lite galoppa också:).
Ha en fortsatt bra kväller..och kom ihåg vad jag sagt om ormen....den kan bita sig själv i röva!
Ha det bäst ni som är värda det!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Skönt med sommartid, I love it :-), fast jag ska erkänna att jag varit riktigt seg i dag så kroppen hängde nog inte riktigt med på den där timmen :-). Va kul att du skaffat blogg, visst e det skönt att få skriva av sig? Vissa saker bara måste man få ut, hahaha! Kör hårt Bettan :-).

2012-03-25 @ 16:56:29
Postat av: Monika

Hahaha ja du nu ska jag kommentera ..kul med blogg,skriver ibland på hemsidan min..kul att få en stämpel när ngn har hälsat på och läst dagens händelser:)

ja gott med en timma fram..får lite mera ljus på kvällen,älskar detta ljus ,hinner mera nu:)

Alltid intressant med uppfödarkurser..alltid lär man sig ngt nytt..har inte själv tagit någon ,och kommer nog inte göra det..av olika skäl:)

ha det bäst..:)/ Monika

2012-03-25 @ 23:04:36
Postat av: Helen

Jaaa enderlig sommertid hehe

Vad kul att du skall på avlskurs det er alltid massa att læra der. Kos deg.



Helen & Gjengen =)

2012-03-25 @ 23:26:25
URL: http://www.mammutz.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0