Vilka får skriva blogg????

Varför ska det bara vissa få skriva vad dom vill i en blogg? Det är den stora frågan..Läste en annan blogg idag och den var tydligen helt ok att skriva. Varför? Vissa personer kan ju skriva hur jäkla tokigt som helst och andra ska inte få göra det. Men jag gör som jag vill och skriver här om det jag vill...så länge jag inte skriver namn och sånt! Den som känner sig träffad kanske har dåligt samvete? Eller bara tror att allt som skrivs är riktat åt det hållet..ja då kan den personen sluta läsa!  Nog om detta..
Jag vet att det är ett attans spring på min blogg och visst det är kul:) Kopieringen går nog lysande..se bara till att det finns bläck i skrivarna också..eller det kanske inte behövs..gud vad dum jag var nu!!  En del kanske skickar det vidare via mail? Varsegod<3
Idag har det varit en ganska lugn dag och i morron samt fredag är det arbetsdagar igen:) Underbart att ha ett jobb så jag får något att leva på iaf. Kan ju undra hur andra kan klara sig utan arbete? Tycker lite synd om dom faktiskt. För idag är det inte lätt på den fronten. Hua. Jag undrar hur det ska gå för barnbarnen den dagen det är dags för dom att söka ett arbete, nja det är ju några år tills dess.
På fredag får jag nattbesök jisses vad kul det ska bli:)
Nej nu ni är det dags att hitta sängen...
Sov gott ..å glöm inte rövbitaren..hehe

Kommentarer
Postat av: carina

Exakt så där kan jag oxå känna många gånger när man skriver blogg,att skriver jag något som inte passar andra så ska det bli ett jävla hålligång,men sen att andra skriver en jävla massa skit o har sina hejarklackar e tydligen helt okey. Det e väldigt märkbart ibland att folk tar åt sej på det man skriver,men varsågod då för fan att göra det. Dom som tar åt sej mår nog jäkligt dåligt o tror att allt kretsar kring dom,e bara så förbannat skrattretande. Nog alltid e det spring på ens sida,ligger nog i topp på favoriten ;) Kram på dej o en sak till...hm....förresten det kan jag ju inte ta här ;)

2012-03-28 @ 22:55:25
URL: http://www.hundligan.zoomin.se
Postat av: Ingrid

Vi e nog några stycken som känner likadant! Så fort man skriver nåt på fb eller i bloggen så e man sååååå elak, man e mobbare och allt annat hemskt, men när vissa andra skriver elakheter, pikar både hit och dit, och faktiskt sprider ut rena lögner om andra så e det helt ok!! Då undrar jag bara var e skillnaden??? Men för några e det nog lättare att göra så än att inse sina egna fel och brister.

Nä nu kallar sängen, ha det gott så hörs vi :-).

Postat av: Monika

Godnatt sov gott..:) / Monika

2012-03-28 @ 23:30:19
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Maddis

PUSS på Nosen vännen!!!!! Rock on hihi

2012-03-29 @ 11:23:06
URL: http://missism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0