1:a Maj:)

Ja idag är det 1 maj och nu går vi verkligen mot sommar och ledigheter, underbart kan jag då säga. Snart ska jag ta Sigrid med mig ner till stan för att träna henne lite med större folksamlingar..Får se hur det går? Det är kanonväder här varmt..gillar det!
I förra bloggen jag skrev vart det tydligen någon som kände sig trampad på tårna...ber om ursäkt för det. Alla som inte tål att läsa det som jag skriver behöver inte! Det är hur jag uppfattar saker och ting som skrivs där och har man en annan uppfattning så är det helt ok...då går det bra att kommentera. Gärna med namn, annars anser iaf jag att den som skriver är en feg jäkel. Och det vet jag att det är...För jag vet precis vem det är som skriver och jag använde precis samma metoder som hon gjort för att ta reda på vem det är...
Huva vilket attans bråk det var på stan igår...Skrik, glasflaskor, stenar...you name it!! Blir så förbannad på folk som är vuxna och bär sig åt på detta vis. En del är så jäkla fega som inte vågar visa sitt ansikte...Men Polisen måste ha nr och visa vem dom är...helt knäppt tycker jag! Är det föräldrarnas egna uppfattning om saker och ting som påverkar de unga?? Eller är det deras egna kompisar?? Mycket att fundera över. Själv är jag sååå glad att jag på något vis har lyckats fostra mina tre älskade barn till vuxna med respekt för andra människor. Sen är det fullt tillåtet att tycka och tänka:)
För Sigrid och mig gick det helt perfekt...vilken underbar hund jag har:) Älskar henne, inte ett enda gnäll eller skall kom från henne! Hon kan nej och vet hur hon då ska reagera..underbara Siggan<3. Dom andra två fick vara hemma denna gången...kanske Sigge kan följa med på något annat på stan i sommar?
Denna vecka blir det bara tre arbetsdagar...me like:).
Nej nu får man verkligen akta sig för ormen...den är snabb och hugger fortare än man tror:)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ja du Bettan, det va ju inte så svårt att räkna ut vem dom anonyma inläggen va ifrån. En sån liten ''detalj''som att personen aldrig skriver punkt och komma kan ju bli ganska avslöjande.Men man kan ju även kolla sånt på annat sätt oxå. Vad sen kommentarerna innehåller tänker jag inte kommentera bara!!!



2012-05-02 @ 23:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0